Послуги «Call center»

Call center — це програмно-апаратне рішення для організацій, що займаються обробкою звернень та інформуванням по голосових каналах зв'язку.

Odoo • Текст та зображення

Call center виконує наступні функції:

реєстрація всіх вхідних і вихідних дзвінків, в т.ч. в рамках телеголосування

зберігання інформації про клієнта з історії дзвінків з даного номера

статична та інтелектуальна маршрутизація звернення: організація черги, маршрутизація по номеру абонента (з використанням інформації від автоматичних визначників номерів і CallerID)

візуалізація на робочої станції оператора інформації про дзвінок та картці клієнта (в тому числі, з використанням CRM-системи)

відображення стану операторів (зайнятий, вільний, пауза)

розподіл дзвінків всередині групи по завантаженню операторів

формування звітів по виконаним і прийнятим дзвінкам

запис розмов

контроль якості роботи операторів

планування розкладу робочих змін операторів

Залишились запитання?

Багатоканальний телефон (044) 366-85-85