Call center — це програмно-апаратне рішення для організацій, що займаються обробкою звернень та інформуванням по голосових каналах зв'язку.
Call center виконує наступні функції:
реєстрація всіх вхідних і вихідних дзвінків, в т.ч. в рамках телеголосування
зберігання інформації про клієнта з історії дзвінків з даного номера
статична та інтелектуальна маршрутизація звернення: організація черги, маршрутизація по номеру абонента (з використанням інформації від автоматичних визначників номерів і CallerID)
візуалізація на робочої станції оператора інформації про дзвінок та картці клієнта (в тому числі, з використанням CRM-системи)
відображення стану операторів (зайнятий, вільний, пауза)
розподіл дзвінків всередині групи по завантаженню операторів
формування звітів по виконаним і прийнятим дзвінкам