Послуги «Call center»

Call center — це програмно-апаратне рішення для організацій, що займаються обробкою звернень та інформуванням по голосових каналах зв'язку.


Odoo • Text and Image

Call center виконує наступні функції:

реєстрація всіх вхідних і вихідних дзвінків, в т.ч. в рамках телеголосування

 

зберігання інформації про клієнта з історії дзвінків з даного номера

 

статична та інтелектуальна маршрутизація звернення: організація черги, маршрутизація по номеру абонента (з використанням інформації від автоматичних визначників номерів і CallerID)

візуалізація на робочої станції оператора інформації про дзвінок та картці клієнта (в тому числі, з використанням CRM-системи)

 

відображення стану операторів (зайнятий, вільний, пауза)

 

розподіл дзвінків всередині групи по завантаженню операторів

 

формування звітів по виконаним і прийнятим дзвінкам

 

запис розмов

 

контроль якості роботи операторів

 

планування розкладу робочих змін операторів